24. September 2014

Tintenfischsalat

 
سالاد پاستا با ماهی مرکب رو براتون دارم اگر با ماهی مشکلی ندارید پیشنهاد میکنم  این سالاد رو حتما امتحان کنید یه سالاد سبک و خوشمزه که فوری هم آماده میشه  .
 
مواد لازم :
پاستای فرمی
پیازچه
لوبیا قرمز (کنسرو)
خیار شور
تخم مرغ آب پز
ماهی مرکب (کنسرو)
نمک فلفل آبلیموی تازه
 
روش تهیه :
پاستا رو با آب کافی و کمی نمک جوشونده و آبکش میکنیم کمی نرمتر از حد معمول باید باشه  کنار میذاریم تا خنک بشه  خیارشور رو خرد کرده  تخم مرغ و پیازچه رو هم همینطور کنسرو لوبیا رو  تو آبکش میریزیم تا آبش گرفته بشه من از کنسرو ماهی مرکب که تو سس تند گوجه فرنگی بود استفاده کردم اگر تکه های ماهی درشته کمی کوچیکش کنید خب حالا پاستا تخم مرغ پیازچه لوبیا و ماهی و خیار شور رو تو یه ظرف بزرگ با هم مخلوط میکنیم من برای سس سالادم از سس گوجه خود کنسرو استفاده کردم همراه با کمی نمک فلفل و آبلیمو سالاد رو میذاریم تو یخچال تا خنک بشه و مزه ها به خورد هم بره برای من بسیار دلچسب و خوشمزه بود و چون بدون مایونز بود بسیار سبک .
 
* پیازچه رو حذف نکنید.
* میتونید به دلخواه از ذرت هم استفاده کنید و یا به جای لوبیا قرمز از نخود فرنگی امیدوارم تهیه کنید و لذت ببرید .
*میتونید از کنسرو ماهی تن هم استفاده کنید و یا هر ماهی دیگه ایی که دوست داشتید و در دسترستون بود .
* اندازه ها رو به عهده خودتون گذاشتم من برای صد گرم پاستا نصف کنسرو لوبیا یک تخم مرغ سه چهار تا خیار شور و یک کنسرو ماهی استفاده کردم شما میتونید به دلخواهتون اندازه ها رو تغییر بدید .
 

4 Kommentare:

  1. وای ی ی من هم دوست دارم , اتفاقا من هم ی مدل یونانیشو درست کردم
    این رو هم امحا میکنم , ولی ی سوال , مگه ماهی مرکب به صورت کنسروی هم هست ؟؟
    تا به حال ندیدم , میشه بگی از کجا میگیری ؟ مرسی گلی

    AntwortenLöschen
  2. salam azizammm man az mahi furishi kharidam hamuna ke ham mahi taze daran ham dudi ham salade mahi o har chi ke marbut be mahi hast mamulan konservesh ro ham daran bayad soal koni tu supera nadidam shayad ham bashe va man deghat nakardam vali tu bioladen ham didam ke daran .mersi az inke behem sar zadi

    AntwortenLöschen
  3. مرسی گلی , حتما سراغش رو میگیرم
    :****

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Der Kommentar wurde von einem Blog-Administrator entfernt.

      Löschen