29. November 2013

کیک یزدی


 
یادمه بچه که بودم خیلی کیک یزدی دوست داشتم مخصوصا همراه با یک لیوان شیر سرد و یه عادت خیلی بدی که داشتم قسمتهایی از کاغذ کیک رو هم همراه با کیک نوش جان میکردم وای که چقدر خوشمزه بود :))))))))))) هنوز هم کیک یزدی از شیرینیهای مورد علاقه من هست البته اینبار بدون کاغذ این کیک خوشمزه رو از وبلاگ گیلدای عزیز درست کردم که بسیار خوشمزه خوش عطر و بافت فوق العاده خوبی داشت تنها تغییری که من در دستور دادم علاوه بر هل ازدو قاشق مربا خوری گلاب هم استفاده کردم . اگر شما هم هوس یه کیک یزدی خوشمزه رو دارید به لینکی که براتون گذاشتم مراجعه کنید . (وبلاگ گل سفره گیلدای عزیز )

http://gole-sofreh.blogspot.de/2012/08/blog-post_30.html


6 Kommentare:

  1. نوش جونت باشه عزیزم ، اینها چه خوب شدند
    باید بگم که بهتر از کیک یزدی های من شدند
    اینو جدی جدی میگم
    :*****

    AntwortenLöschen
  2. مرسی عزیزممممممممممم بهتر از کیکهای شما که نشدند ولی این لطف شماست که همیشه در حق من داشتید هیچ وقت یادم نمیره اولین کسی که تو این دنیای مجازی به دعوت من بدون اما و اگر پاسخ مثبت داد شما بودید و برای همین ارادت خاصی بهت دارم گیلدای عزیز چون میدونم قلب بزرگی داری دوست خوبممممممممممممم

    AntwortenLöschen
  3. اعظم جون مثل همه كارات عالى و بيست! البته دستوراى گيلدا هم همشون عالين! ولى تو هم خيلى خوب و خوشگل درآورد شون! نوش جون تون عزيزم

    AntwortenLöschen
  4. ممنونم شبوی عزیزممممممم نظر لطفت

    AntwortenLöschen
  5. فدات شم اعظم جون ، این چه حرفه عزیزم
    در واقع این تلاش و اخلاق خوبت هست که همه رو به طرفت میکشونه
    کمتر چیزی که تو این دنیای مجازی میتونی پیدا کنی
    من هم از یافتن دوستان گلی مثل تو خوشحالم

    شبو جونم ، باز منو شرمنده کردی ..... نازنین

    AntwortenLöschen
  6. قربون محبتت عزیزمممم

    AntwortenLöschen