7. Dezember 2013

پنیر پرورده

 
 
راستش نمیدونستم چه اسمی مناسب این پست هست پرورده مزه دار شده طعم دار و بالاخره اسمش شد پرورده میدونم که انواع مختلف پنیر های طعم دار رو خیلی راحت میتونید از فروشگاه ها تهیه کنید ولی خب درست کردنش تو خونه هم خالی از لطف نیست و خیلی هم ساده هست شما میتونید از انواع سبزیجات مورد علاقتون استفاده کنید و از خوردن این ترکیب خوشمزه لذت ببرید روی میز صبحانه در کنار خوراکهای گوشتی و یا درتهیه  پیش غذا میتونه گزینه خوبی باشه  انواع حاضری از ترکیب پنیر خامه ایی درست میشه ولی من ترجیح دادم از پنیر صبحانه استفاده کنم .
 
مواد لازم :
پنیر فتا
سیر
شوید خشک و یا تازه
روغن زیتون
پودر چیلی و یا چیلی تازه
 
روش تهیه :
همه مواد رو میریزیم توی مخلوط کن و یا غذا ساز روغن زیتون رو تا جایی اضافه میکنیم که مخلوطی مثل ماست چکیده داشته باشیم به همین راحتی و بسیار خوشمزه  بهتره به پنیر یک روز در یخچال استراحت بدید و بعد نوش جان کنید . (من از پودر چیلی و شوید خشک استفاده کردم )
مقدار مواد به خودتون بستگی داره و همینطور نوع موادی که بکار میبرید من این ترکیب رو خیلی دوست داشتم و بهتون توصیه میکنم اگر با سیر مشکلی ندارید حتما امتحانش کنید .
 

2 Kommentare:

  1. جدی جدی گاهی اوقات آدم میمونه که چه نامی انتخاب کنه :))))
    اعظم جون من که با دیدن این پنیر دهنم آب افتاد

    AntwortenLöschen
  2. دیدییییی چه سخته بعضی وقتا اسم گذاری:)))))))گیلدا جون امتحانش کن خوشمزهس من که عاشق پنیر همه جورشو دوست دارم معلومه خیلی شکموام نهههههههه همه چیزو دوست دارم

    AntwortenLöschen