7. Dezember 2013

پلو سبزیجات

 
 
اگر سبزیجات دوست دارید حتما این پلو رو هم دوست خواهید داشت برای ادویه این پلو من فقط از کاری استفاده کردم اگر طعم کاری رو دوست ندارید میتونید از ادویه های دیگه استفاده کنید .
 
مواد لازم :
گل کلم
پاپریکا رنگی
قارچ *
پیاز و سیر
نمک فلفل
ادویه کاری
کره و یا روغن زیتون
 
روش تهیه :
سیزیجات رو به تکه های کوچک تقسیم میکنیم پیاز رو خرد کرده و همراه با کره و یا روغن زیتون تفت میدیم بعد سیر پرس شده رو اضافه کرده و در آخر هم سیزیجات رو میریزیم تمام مواد رو کاملا تفت داده ادویه کاری نمک و فلفل رو هم اضافه کرده و بعد از یه تفت کوتاه برنجی رو که از قبل خیس کردیم رو به مواد اضافه میکنیم ابتدا حرارت رو زیاد میکنیم وقتی به جوش اومد حرارت رو کمتر کرده و اجازه میدیم آب برنج کشیده بشه و به روش معمول دم میذاریم بسیار خوشمزه ساده و سالم همراه با ترشی نوش جان میکنیم .
 
* من از قارچ قهوه ایی استفاده کردم و برای همین رنگ قارچها تیره تر از حد معمول هست.
*میتونید از هر نوع سبزی که دوست دارید استفاده کنید بادمجان نخودفرنگی گوجه فرنگی.....
 

5 Kommentare:

  1. اعظم جون من الان وبت رو دیدم. خیلی عالیه. خسته نباشی عزیزم. حتما از این به بعد پیگیر خوراکی های خوشمزه ات هستم.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. سلام شادی عزیز خیلی خوشحالم کردید که به وب من سر زدید برای من افتخار بزرگی هست ممنونم از لطفتون و با اجازتون لینکتون میکنم

      Löschen
    2. مرسی اعظم جون... منم که قبلا لینکت کرده بودم که گمت نکنم. خیلی هم خوشحالم که دوست شدم باهات :)

      Löschen
  2. وای ی ی من هم خیلی دوست دارم ، به خصوص با قارچ هم باشه
    یومییییییییییی

    AntwortenLöschen
  3. وایییییییییییی گلیدا جون خوشم میاد مثل خودم خوش خوراکی عزیزممممممممم:))

    AntwortenLöschen