14. September 2013

شنیتسل مرغ

 
شنیتسل مرغ یه خوراک فوری خوشمزه و راحت من شنیتسل ماهی و گوشت رو هم با همین روش درست میکنم خوشمزه و عالی
 
مواد لازم :
سینه مرغ
تخم مرغ
آرد معمولی
آرد سوخاری
نمک و فلفل
شیر


روش تهیه :
روی سینه مرغ یک نایلون بذارید (نایلون باعث میشه بافت گوشتتون از هم متلاشی نشه ) و با بیفتک کوب از مرکز گوشت به سمت بیرون بکوبید  تا نازک بشه ولی سعی کنید گوشت پاره و سوراخ نشه ضخامتش به سلیقه  خودتون بستگی داره میتونید نازک نازک بکنیدش و یا کمی ضخیمتر من دوست دارم  خیلی نازک نباشه تا شنیتسل آبدارتری داشته باشم روی مرغ کمی نمک و فلفل میزنیم و کنار میذاریمشون آرد ها رو تو دو تا ظرف جدا ریخته و تو یه ظرف هم تخم مرغ کمی نمک و کمی شیر رو مخلوط میکنیم  بعد مرغ رو اول تو آرد معمولی بعد تخم مرغ و بعد آرد سوخاری زده (آرد نباید خیلی زیاد و فشرده روی گوشت باشه ) و تو روغن داغ سرخ میکنیم  به همین سادگی .نوش جان 

این هم شنیتسلی که نازک تر هست هر دو مدل خوشمزه هستند و این بستگی به شما داره که شنیتسل رو چطور می پسندید .


2 Kommentare:

  1. چه جالب اعظم جون ، تخم مرغ رو با شیر مخلوت میکنی ؟؟
    باید امتحان کنم
    در ضمن این یکی از خوراکهای لذیذ تو خانواده ماست که همیشه طرفدار داره :)) مرسی

    AntwortenLöschen
  2. آره گیلدا جون من کمی شیر میزنم از یه آشپز یاد گرفتم ولی راستش نمیدونم و نپرسیدم چرا >))شاید منم خیلی شنیتسل دوست دارم همه نوعش رو

    AntwortenLöschen