13. September 2013

پای آناناس

 
 
شیرینی و کیک و دسر تو خونه ما خیلی کم درست میشه دلیلش هم اینکه هم همسر شیرینی جات خیلی دوست نداره و من  هم اگر درست کنم مجبورم همه رو خودم تنهایی بخورم البته خب من بدم نمیادااااااااااااا ولی خب دیگه نمیشه  اینا رو گفتم که بگم به همین دلیل تو این وبلاگ خیلی کم دستور کیک و شیرینی دارم  امروز یه پای آناناس درست کردم  دستورش از مجله آشپزی خانواده  سبز شماره چهل و دوم (اینترنتی) بود خوشمزه و بافتش هم خوب بود البته به نظر من از میوه های دیگر هم میشه استفاده کرد دوست داشتید شما هم امتحان کنید .
 
مواد لازم :
آرد صد و پنجاه گرم
پودر شکر صد و بیست و پنج گرم
کره صدو بیست و پنج گرم
(من صد گرم ریختم)
نشاسته ذرت یک قاشق غذا خوری
تخم مرغ سه عدد
پودر نارگیل دو قاشق غذا خوری
آناناس به مقدار لازم
وانیل یک چهارم قاشق غذا خوری
 
روش تهیه :
کره و پودر شکر رو با هم میزنیم تا پوک و سفید بشه بعد وانیل رو اضافه کرده و تخم مرغها رو هم تک تک اضافه میکنیم آرد و نشاسته ذرت و پودر نارگیل رو با هم الک کرده و کم کم به مخلوط قبلی اضافه کرده و هم میزنیم من کمی هم آب کمپوت رو اضافه کردم  و داخل قالب می ریزیم روی خمیر تکه های آناناس رو قرار میدیم تو فر از قبل گرم شده با دمای صدو هشتاد درجه میپزیم تا طلایی بشه . نوش جان
 

4 Kommentare:

  1. ها ها خیلی باحال نوشتی :)))))))
    حالا به خاطر دل خودت هم شده بپز عزیزم ، مگه تو دل نداری ؟؟

    AntwortenLöschen
  2. آره دیگه گیلدا جوننننننننننن همینه دل که دارم ولی یکمی بزرگه مجبورم پا رو دلم بذارم ;)))))))))))

    AntwortenLöschen
  3. biya khuneye ma bepaz az fer dar nayumade rainer mesle jaru barghi hamaro tamum mikone barat :))

    AntwortenLöschen
  4. آخخخخخخخخخخ اینقد دوست داشتم کیومرث هم اینجوری بوددددددددد

    AntwortenLöschen