10. August 2013

Hühnchen Chow-Mein Nudel

 

امروز براتون یه مدل نودل چینی دارم که خیلی خوشمزه هست در دستور اصلی از نودل استفاده شده ولی ما با برنج خوردیم که خیلی هم خوب  بود شما هر مدلی رو که دوست داشتید امتحان کنید
 
مواد لازم برای چهار نفر:
نودل تخم مرغی چینی دویست و پنجاه گرم
سینه مرغ خرد شده دویست و پنجاه گرم
پاپریکا خرد شده یک عدد
قارچ خرد شده صد گرم
جوانه سویا صد گرم
پیازچه خرد شده شش ساقه
سیر خرد شده دو حبه
روغن کنجد و سویا سس
چیلی خرد شده به میزان دلخواه 
 
روش تهیه :
روغن رو داغ میکنیم پیازچه ها رو اضافه کرده خیلی کم تفت بعد سینه مرغ باز کمی تفت و به ترتیب تمام مواد رو اضافه  میکنیم و با حرارت بالا تفت میدیم در اخر سویا سس و روغن کنجد رو هم افزوده و نودل هایی رو که آبکش کردیم رو هم با مواد مخلوط میکنیم و خوراک ما آماده هست این دستور اصلی بود من هم همین روش رو انجام دادم فقط چون میخواستم با برنج سرو بشه خوراک رو کمی آبدار کردم اگر خواستید سس تون غلیظ باشه میتونید خیلی کم نشاسته رو توی آب سرد حل کنید و به خوراک اضافه کنید نوش جان (من از روغن کنجد استفاده نکردم  از کمی هم بروکلی استفاده کردم که در دستور اصلی نبود ) 

6 Kommentare:

  1. شکل و روش دقیقا همونی چیزی هست که من بیرون هم دیدم و خوردم
    مرسی نازنین ، مثل همیشه خوب و عالی

    AntwortenLöschen
  2. ممنونم دوست خوبم روشش از یه کتاب آشپزی چینی هست نظر لطفی هست که به من داری عزیزم

    AntwortenLöschen
  3. به نظر خوشمزه مياد. من كه دوست دارم.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. مرسی خانجون عزیز ممنون که به من سر زدید

      Löschen
  4. in dastur aliyee manam akhiran kheili dorost mikonam albate ba nudel in dafe dasture toro ba berenj emtehan mikonam:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. آره با نودل هم خوشمزه میشه با برنج هم خوبه برای تنوع اینم امتحان کن گلکم

      Löschen