2. November 2013

کوکو سیب زمینی

 
 
من این کوکو رو با سیب زمینی پخته درست میکنم میشه با سیب زمینی خام هم درست کرد ولی من این روش رو بیشتر دوست دارم .
 
مواد لازم :
سیب زمینی پخته چهار عدد
تخم مرغ دو عدد
نمک فلفل زردچوبه
سیر دو حبه (اختیاری)
شوید و کمی جعفری (اختیاری)
روغن سرخ کردنی
 
روش تهیه :
سیب زمینیها رو رنده میکنیم و با تخم مرغ نمک فلفل زروچوبه و سیر پرس شده (اگر دوست نداشتید سیر استفاده نکنید) و کمی شوید و جعفری (خیلی کم در حد یک تا دو قاشق غذا خوری) کاملا مخلوط میکنیم برای سرخ کردن یا میتونید همه مواد رو یکباره تو تاوه سرخ کنید و یا اینکه تو دست فرم بدید و یا با قاشق  و تک تک سرخ کنید من ترجیح دادم همه مواد رو تو تاوه (باید روغن داغ باشه ) بریزم و یک طرفش که سرخ شد برگردوندم تا طرف دیگر هم سرخ بشه  با گوجه فرنگی و خیار شور بسیار خوشمزه میشه .نوش جان

6 Kommentare:

  1. اعضم جون من عاشق کوکو سیب زمینی هستم البته به شکل ساده بدون سبزی البته اینم باید خوشمزه باشه مرسی عزیزم

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. آره مهناز جان سادش هم خیلی خوشمزه هاست من گاهی برای تنوع بهش سبزی میزنم باز هم ممنونم که به اینجا سر زدی دوست هنرمندم

      Löschen
  2. منو یاد ایام کودکی انداختی
    یادش بخیر بنده خدا مادرم باید بجای 5 نفر تدارک ٢٠ نفر رو میدید ، آخه همونجا که سرخ میشد ، ما دیگه امانش نمیدادیم :)))

    AntwortenLöschen
  3. آی گفتی کتلت و سیب زمینی سرخ کرده هم از چیزایی که باید بیست نفره در نظر گرفت:))))))))

    AntwortenLöschen
  4. Dastet Dard Nakone Alan Oomadam Khoone In Dastooro Didam Daram Dorost Mikonam :-)

    AntwortenLöschen
  5. ای جانم عزیزم نوش جانت خوشحالم که مفید بوده

    AntwortenLöschen