3. September 2013

سوپ تره فرنگی

 
 
یک سوپ خوشمزه ساده و فوری تو بیشتر دستورا برای این سوپ از شیر و یا خامه استفاده شده من این سوپ رو بدون خامه و یا شیر درست کردم و به همون اندازه خوشمزه بود
 
مواد لازم :
تره فرنگی یک بوته
آرد دو قاشق غذا خوری
سیر سه حبه
سیب زمینی متوسط یک عدد
آب مرغ به میزان لازم
و یا عصاره مرغ
نمک فلفل و  کره
 
روش تهیه :
 تره فرنگی رو درشت خرد کردم و بعد در خرد کن ریختم لازم نیست خیلی ریز بشه توی قابلمه کمی کره ریخته بعد سیرها ی خرد شده رو اضافه کرده خیلی کم تفت میدیم بعد آرد رو ریخته و تفت داده تا بوی خامیش گرفته بشه نمک فلفل رو هم اضافه میکنیم و بعد آب مرغ رو میریزیم (من آب مرغ نداشتم و از عصاره مرغ استفاده کردم) بعد هم تره فرنگی و سیب زمینی رو که درشت رنده کردیم رو اضافه می کنیم و اجازه میدیم تا سوپمون بپزه حدودا بیست دقیقه زمان میبره سوپ خوشمزه ما آماده س به همین سادگی و خوشمزگی

3 Kommentare:

  1. من هم این سوپ رو خیلی دوست دارم ، و جدی جدی بدون شیر و خامه هم میتونی با بهترین کیفیت درستش کنی
    راستی چقدر ظرفش قشنگه اعظم جون ؛)

    AntwortenLöschen
  2. mersi gilda junam dar zemn zarf ham ghabele to ro nadare azizam

    AntwortenLöschen