16. Oktober 2013

اسپاگتی با سس ماهی

 

من  ترکیب ماهی و اسپاگتی  رو خیلی دوست دارم قبلا این ترکیب رو با سس خامه درست کرده بودم و اینبار با سس گوجه فرنگی این ترکیب رو هم دوست داشتم امیدوارم شما هم لذت ببرید .
 
مواد لازم :
 فیله ماهی Lachs
پوره و یا آب گوجه فرنگی
پیاز و سیر
روغن زیتون
زیتون سبز
چیلی در صورت دلخواه 
نمک وفلفل
ریحان ایتالیایی  ( Basilikum)
 تازه و یا خشک شده
و یا جعفری ساتوری
 

روش تهیه:
پیاز رو کاملا خرد میکنیم و با روغن زیتون کمی تفت میدیم سیرهای پرس شده و چیلی خرد شده رو هم اضافه میکنیم و باز کمی تفت میدیم نمک و فلفل  و بعد هم آب و یا پوره  گوجه فرنگی رو میریزیم ( من از آب گوجه فرنگی آماده استفاده کردم ) اگر از ریحان خشک استفاده میکنید میتونید تو همین مرحله اضافش کنید بعد با حرارت کم اجازه میدیم سسمون کمی غلیظ بشه برای ماهی میتونید هر ماهی که دوست دارید استفاده کنید مهم این هست که تیغ نداشته باشه من از فیله  Wildlachs استفاده کردم ماهی رو به قطعات کمی کوچکتر تقسیم میکنیم نمک و فلفل زده و خیلی کم تو روغن زیتون تفت میدیم بعد هم ماهی رو به سسمون که نسبتا غلیظ شده اضافه میکنیم همراه با زیتونهای حلقه شده و اگر از ریحان تازه و یا جعفری تازه استفاده میکنید اونها رو هم اضافه کنید نمک و فلفل سس رو اندازه کرده و سس خوشمزه مون آماده هست اسپاگتی رو هم به روش معمول آبکش کرده میتونید با سس مخلوط کنید (بدون دم گذاشتن) و یا جدا سرو کنید . نوش جان

2 Kommentare:

  1. وای ی ی عاشقشم ، تو هم بدتر از من ماهی خوری ها ا ا ا :)))))))))

    AntwortenLöschen
  2. آره گیلدا جون از یه تیم هستیم جات خالی بود عزیزم

    AntwortenLöschen