18. Juli 2013

سوسیس بندری

سوسیس بندری از خوراکهایی هست که خیلی دوست دارم مخصوصا اگه تند و تیز باشه  هر کسی این خوراک رو به یه روشی درست میکنه ولی فکر میکنم اکثرشون با کمی بالا پایین شبیه هم هستندبه هرحال این روشی هست که من درست میکنم شما هم اگر دوست داشتید امتحان کنید
 
مواد لازم:
سوسیس (من از نوع دودیش استفاده میکنم )
چیلی در صورت دلخواه
سیب زمینی
نمک و رب
پیاز
 
روش تهیه:
سوسیس ها رو حلقه ایی خرد کردم سیب زمینی ها رو به صورت مکعبی و پیاز ها رو خلالی برش دادم  در مرحله بعد سیب زمینی ها رو سرخ کردم ولی نه کامل در حدی که کمی نرم بشه و از خامی در بیاد بعد سوسیس ها رو کمی سرخ کردم و در آخر پیازها رو تفت دادم (   تمام مواد رو جدا جدا سرخ میکنیم و نکته بعدی هم اینکه لازم نیست کامل سرخ بشن ) بعد تمام مواد رو به تابه برگردوندم همراه با چیلی های خرد شده کمی نمک و زردچوبه و رب کمی تفت دادم  بعد آب رو اضافه کردم و اجازه دادم خوراکم بپزه و جا بیفته  من این خوراک رو کمی آبدار دوست دارم (این مورد  کاملا سلیقه ایی هست ) نوش جان

5 Kommentare:

  1. یوم یوم دوست دارم خیلی ی ی ی ی

    AntwortenLöschen
  2. malume ke khoshmazast rasti sosisesho az maghaze irani kharidi ya ba male inja dorost kardii?

    AntwortenLöschen
  3. نسرین جان نه از ایرانیها نگرفتم سوسیس ریند دودی هست ولی با اینام خوشمزه میشه

    AntwortenLöschen